29.4.10

Voxhól skúša ďalej

Boli sme minulý víkend na výlete v Bratislave. A smrad nám opäť začal kašlať. Domov sme prišli. No na druhý deň už ledva chytil a aj tak zhasol. To už sme pomaly riešili odťahovku. Našťastie spred domu. Hneď v pondelok sa rozbehol kolotoč telefonátov predjacovi. Skúsil som ho nahodiť a už išiel. Aspoň odtiahnutie sa neriešilo. Dohodli sme sa, že pôjde do Trenčína do autorizovaného servisu. Inak by nám neuznali záruku. Tak voxhól nocoval z útorka na stredu v u MaH Trenčín. Dozvedel som sa, čo je Carpass a kde je. Bez toho ho do servisu nepríjmu. V stredu poobede mi volali, že im vyhodilo chybu spaľovania. Odkiaľ som bral benzín. Povedal som im, že auto dlho stálo. Vraj by to nemalo mať vplyv na kvalitu benzínu. Neskôr pripustili, že áno. Na lietadlách, ktoré stoja len jeden deň sa odkalujú nádrže. U auta mi odporučili kúpiť akési aditívum. Na pumpe som kúpil za vyše 5Eur. Svokor ma zaviezol do Trenčína a potom som už ťahal domov na voxhóle. Trocha sa mi nepáčil prístup servisu ako to rýchlo odbili, ale snáď vedia, čo robia. Prehliadku hradil predajca. Budeme musieť teda ďalej jazdiť a uvidíme. Snáď to skončilo.

Žiadne komentáre: