13.11.09

Voľby župana

Už som chorý z tejto predvolebnej kampane na post župana. Jureňa je všade, už sa mi pomaly aj o ňom sníva. To bol asi jeho zámer. Začalo to v lete jeho nevinnými článkami v inzertných novinách. Ako vydražili jeho stôl, akí sme hrdý národ, akí sú bratislavčania zlí a len Trnava písala dejiny, prečo sadiť stromčeky, ku všetkému má komentár. Každý deň vidím jeho ksicht ako pes Droopy z najmenej 3 plagátov. V posledných dňoch nátlak na voliča vrcholí a prišiel mi leták, kde zasa omieľa to isté, čo v novinách. Sme tu tisíc rokov aj s akousi kaplnkou, ktorá symbolom jeho kampane. Doteraz som to nepochopil. Asi chce vzbudiť národné cítenie. Okrem jeho osoby, ktorá bola aspoň na dvoch stranách, tam boli ďalší, napr. dvojnásobný inžinier alebo Ing.Bc. Snáď ani nie je medzi nimi jednoduchý človek. Zo začiatku iba jeden sľuboval obchvat mesta, teraz už všetci plačú nad zlou cestou a sľubujú, že aj žlté lístie sa znovu zelená. V inom okrese sľubujú zasa viac diplomov z Dubčekovej univerzity. Nejaký „vtipálek“ prepísal tabuľe označujúce mesto ako „Medzi Trenčínom a Piešťanmi“. Možno to však nesúvisí s voľbami. Nejakému Tahotnému prepísal niekto a na e. Mňa momentálne zaujíma, kde dám svoju malú do škôlky, keď sú preplnené. Katastrofálne situácia mestksých komunikácií v našom meste tiež nikoho netrápi. Niekto však pohotovo vysadil zopár stromčekov pred barákom. Vraj to už nie je ako v 90-tych rokoch a dnes už idú do volieb len tí, čo tučný pudilár. A treba si dať pozor na zelených. Vraj sú ako melóny. Zvonka zelení, zvnútra červení. Nuž, toľko sa toho na mňa valí v tejto kampani, že ani voliť nepôjdem. Aj tak mám župan doma.

Žiadne komentáre: