27.2.15

4 a 7

V narodeninové ráno sme mladšiu zobudili spevom "Veľa šťastiaa, zdráviaa" a zapálili sme sviečku z vianočného svietnika. Chvíľu trvalo, kým sa prebrala a sfúkla. Mama skoro ani autobus nestihla.
Staršia skončila na ATB. Toľko sme ju preliečovali a udržiavali až nakoniec ostala týždeň doma. Nakoniec neodolala ani žena a po 2 týždňoch aj ja som padol. A po ďalších 2 kašľaniach a sirupčekoch skončil na ATB. Ani tie sa mi zdá bohvieko nezabrali. Pomohol mi Ventolin inhl.
Narodeninová oslava sa nezaobišla bez drámy, keď staršia sa nechcela fotiť. Zdula sa, neviem, či
už je v puberte. Oprskle a drzé su obe. Mladšia navyše aj upičistka. Staršej sme tiež spievali, hoci sa jej to veľmi nepáčilo. V kútiku duše však po tom túžila. V deň jej narodenín mali v škole karneval. Išla za myšku. V družine si môžu robiť úlohy z matematiky. Má kámošky, s ktorými sa navštevuje. Neznáša družinárku. Na polročné vysvedčenie som ju na tú jednu hodinu doviezol. Mal som dovolenku. Brala stále ATB, tak sme to neznásilňovali. Boli sme aj na kožnom a vybaviť pasy. Zrovna vrcholila zima a začala snehová kalamita.
Valentína sme prežili ako inak v romantickom duchu. Baby dostali ružičky, každá jednu. Mladšia nám pripravila iné valentínske prekvapenie. Dostala streptokoka a a šli sme večer stráviť na pohotovosť. Mala aj zapálené oči. Sranda bola v blízkej lekárni, kde večer už nemali lieky, lebo doktorka na pohotovosti nič iné nevypisuje a minuli sa. Tak tato krúžil o5 pri obchodnom centre. Tam už mimochodom tiež poznali pani doktorku. Zrovna na Valentína sa zdá prelom u mladšej a vyslovuje k. Ja som opatrný v nejakých uzáveroch. Akosi sa jej do toho nechce, ale robí pokroky. Dlhé slová s k jej ešte nejdú. Objavila i r v slovách. I v škôlke si to všimli. Po jednom víkende sa malá sťažovala na bolesť ucha. Tak som zasa "trajdal" k lekárke. I tá bola po PN-ke. Poslala nás ušnému. Keď som zbadal na časenke, že sa dostanem na rad až o dve hodiny, zabalil som to. Poprosil som dedka. Ten šiel, no čakal tam takmer 3h. To už bola trinásta hodina.  Dcérke pochopiteľne bolo dlho. A starý "páprda" nevymyslel nič lepšie, než nedať recept. Vraj to prislúcha iba rodičom. Poslal ich o5 obvodnej, nech to predpíše. Postarala sa o to na ďalší deň mama sama jedným telefonátom. Stále sa však motáme v chorobe dokola. Po dobratí ATB mladšia ani nie týždeň bola v škôlke a o5 má hlieny. Hitom v tieto daždivé dni je rozprávka Ľadové kráľovstvo, pre mladšiu skôr No počkaj! Budúci týždeň sú tu prázdniny a zabíjačka. Baby sa tešia, len nech sú zdravé.

Žiadne komentáre: