10.5.13

Tapetovanie

Ako som písal predtým, čakalo nás tapetovanie jednej steny v obývačke. Po nehoráznej ponuke jedného majstra" Spravím vám to za 70 éčiek", sme to zobrali do vlastných rúk. Malé sme pre istotu "odlifrovali" babke. Vodováhu od deda, plech na rezanie z roboty, inštruktážne video z youtube a aj tapety bolo dosť, mohli sme začať. Najskôr som si naznačil akože rovnú zvislú čiaru. Tú som ešte posúval o 2cm ďalej. Aj sa mi zdala, že je príliš rovná. Na konečnom výsledku to nie je veľmi badať. Potom sme si narezali jednotlivé kusy. Zarobili sme lepidlo. Asi som to do lavŕa nemal hupnúť naraz, lebo sa nám vytvorili hrudky. Žena tomu hovorí "glocky". Nagebril som stenu a pekne očíslované tapety sme začali lepiť. Už štvrtá v poradí nevychádzala na výšku. Stena nagebrená. Rýchlo voľajako odrezať druhú. Potom sme rezali znova kratšie tapety nad dverami. Orezanie okolo zárubne celkom nevyšlo. Žena to nadlepovala kúskami. Druhýkrát budeme chytrejší a zrežeme to inak, širšie a nazančíme si čiarou rez. Za dverami sme nalepili už len zbytky, tam sme sa už s tým nehrali. Ani lištu som nedal dolu. Paradoxne to tam vyzerá tuším najlepšie. Pri celkovom pohľade vyzerá stena dobre, detaily si netreba všímať. Odviedli sme slušnú robotu, pri ktorej sa ani majster nemusí hanbiť.

Žiadne komentáre: