15.7.10

Horúce dni

V noci mi nedajú spať prechádzajúce kombajny a pod oknami opití školáci. Nastal cas žatvy a prázdnin, keď muchy nosia plavky. Leto pomaly vrcholí a aj moja trpezlivosť sedieť v robote bez zapnutej klimatizácie. Kolegyňa ochorela z nej, a tak je lepšie sa asi potiť. Trvalo to len chvíľu. Viac je tých, čo nechcú vypustiť dušu. Potil som sa dokonca aj na kúpalisku. Navštívili sme Vincov les. Malá sa močila len v destkom bazéne, kde je 32° voda. Teda som sa neovlažil ani v horkách. Prijateľné vstupné na celý deň. Čo ma nemilo prekvapilo bolo, že sa platia aj detské kolotoče. Vidieť, že u nás honba za ziskom stále prevláda. Vrcholom bolo, keď pani kolotočárka namiesto spustenia detskej manéže, roztočila kolotoč rukou! Malú sme tam veru ani neposadili. Na prvý krát. Keď sme tam boli druhý víkend, malá nás "presvedčila" na vláčik za nehoráznych 1Eur.Vo vláčiku sme sa odviezli všetci, ale nie na kúpalisku dokola, ale ozajstným parným rušňom z Majdžavy do Veselí. Aj to dcérku celkom bavilo, ku koncu sme však mali toho dosť. Predsa len celý deň v horku a v rozpálených vagónoch. Kapela, ktorá svižne hrala ráno do taktu rušňa, poobede stíchla a muzikanti už len tupo hľadeli pred seba. Ako v pekle bolo v kabíne rušňa. A to sa tam tlačili aspoň štyria. Už aj stroje mali toho dosť a skoro sme sa neodlepili z Vrboviec. Zasekli sa brzdy a museli ich ručne uvolniť. Inak to bol pekný výlet a ani nie veľmi drahý, 6Eur pre všetkých. Ja som rád, že je také teplo. Som v menšine. Pre mňa by mohlo byť takto aj do Vianoc. Samozrejeme v robote mi to vadí. Ale, keby som sa mal niekde pri vode vyvaľovať...Nech pečie. Bohužiaľ je to len pár dní.

1 komentár:

Ada povedal(a)...

par stupnov do plusu by sa nam hodilo aj tu na Scilly... Inak tam mas dobre clanky..som sa pobavila :D