13.8.09

odchod od Orange

Dnes som už aj fyzicky a nie len papierovo prešiel od operátora Orange k O2. Už v noci som si pozrel telefon a zistil, že hľadá sieť. Tak som ho nechal tak. Ráno stále hľadal sieť a odmietal SIM kartu. Vypol som telefón, nič. Vybral kartu, pričom mi spadla do hrnčeka s mliekom. Ani omladzujúci kúpeľ nepomohol. Nič. Na vlakovej stanici som už zo zúfalstva skúšal spustiť bez karty. Z roboty som potom volal do O2. Deboš, nevymenil som si SIM kartu. Po skoro mesiaci som aj na ňu zabudol. No nič, dnes som bez telefónu. Pre mňa žiadna katatrofa, iný by už možno utekal domov pre O2 kartu. Po 6 rokoch som sa zbavil dnes aj prvého telefónu NOKIA 3310 a prenechal ho ako hračku dcére. Teraz mám tiež starší Siemens S65 po žene. Batéria vydrží veľmi krátko a vyzerá, že si pôjdem zadovážiť novú.

Žiadne komentáre: