24.10.08

Postieľka

Naša malá objavila postieľku. Toľko začala po nej skákať a chytať za mreže až ich vytrhla a neborka postieľka sa rozpadla. Tak som musel nabehnúť so sekundovým lepidlom. Najprv som sa pokúšal dať dokopy mreže bez rozobratia. Lenže keď som ich ako tak prilepil na jednej strane, druhá sa rozpadla. Tyče neboli ani rovnakej dĺžky. Tak som musel celú stenu odmontovať a rozobrať. Potom som už spodok mohol aj zaprieť o zem. Bola s tým piplačka, musela mi asistovať polovička. Tej sa lepidlo dostalo nejakým zázrakom až na ústa. Drobec bol počas opravy prítomný ako dozor a uškŕňnal sa ako keby ju to tešilo. Obaja máme doteraz prsty od lepidla. Pred spaním sme izbu radšej vyvetrali. Som zvedavý, keď prídem domov, či oprava bola fundovaná a postieľka stále stojí. Neviem si predstaviť, čo bude ďalej, keď malá porastie. Statik hovoril, že stav našeho domu zodpovedá jeho veku - 30 rokov, no snáď ešte vydrží niečo.

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

chi chi.. nemate vymyslat hluposti