12.12.13

Baby na jeseň

Dlho som nepísal, čo robia juniorky. Nálepky dinosaurov sme teda zozbierali 2 týždne pred ukončením. Výhra neprišla, prišli kašlíky. Obe baby sa radi vracajú do praveku s filmom Krúdovci. Ten je pritiahnutý za vlasy, autori boli zjavne "nahúlení".
Mladšia je lenivá hovoriť k. Tak napr. kukučka je ťuťulienta. Tme hovorí "tuma". "Požiša" je pozri sa. "Bojila" je bála, "badán" od malička banán . Mačke hovorí že robí mač, mač. Vyzerá taká tvrdšia ako staršia. Len sa otrase a ide ďalej. Mamu porazilo, keď obľúbené kocky staršej dievky skončili v hovne. Juniorka sa hrala v nočníku... Boli s mamou zaniesť nejaké pinzety do jednej firmy. Malá sa spýtala tety: "Pečo mi nedá cucity? Pečo je atomá?" Ešteže jej nikto nerozumie. Na ľudí v člne sa spýtala: Pvečo majú ujovia na čune oupaty?" Hovorím jej: "Fúkaj do trúbky.". O ona :"Fúú", vydala z úst zvuk. Gény sa o5 nezaprú a z vane vylieza ako rak, pospiatky. Mamina tak lezie tiež. Jej obľúbeným seriálom je momentálne teleblbina Sultán.
Hrávame po dlhých večeroch pexeso. No veru staršia ma aj prekoná. Ani mladšia nie je hlúpa. Mama bola na stretávke a pol víkendu sme tak bačovali sami. Pri nich mi to rýchlo ubehlo, hrali sme pexeso, boli sme vonku, aj som im spieval (Elán, No Name). Keď ako sa blížil príchod mamy, zhoršovali sa ako počasie a neposlúchali.
Staršiu obchádzal kašeľ. Nejednu noc sme málo spali. Dlho pokašliavala. ATB nedostala. Teraz to chytilo rodičov a o5 nespia. Škôlka a jej vplyv. Stále používa slová ako hovno, kakačka, pipík a je občas drzá. "Mucha nerozumie tomu, že má zadržať dych pod vodou?", raz hlesla. "Keby bola babka malá, bola by moja kámoška?" Na to nemám odpoveď. Po týždni strávenom doma mala "nervičky". Je to tak vždy. Pred Mikulášom mala premiéru z tanečného krúžku v kine. Tešila sa na to a vôbec nebola vidieť tréma na nej. Prípravy na vystúpenie sme sa zúčastnili aj my, keď doma zabalila plyšového zajaca do deky a vyhlásila, že je to panenka Mária. Ďalšie vystúpenie je dnes (štvrtok), ktoré si nenechám ujsť. Hoci dcérka už nezdieľa taký zápal ako pri prvom.
Treba spomenúť aj chudáka našu myš, teda škrečka. Vozia ho v kočiari ako bábiku. Už je starý a viac spí ako šramotí.
Boli sme na firemnom Mikulášovi. Baby veľmi nezaujal. Staršia otvorene povedala, že sa jej nepáči. Trocha zasúťažili, kamienky si nestihli zameniť. Pomaľovali im tváre. Básničku Mikulášovi nepovedali ani sa s ním neodfotili, len zhrabli balíčky a šli navliekať korálky. Ja som trapošil s foťákom. Doma si rodičia vypýtali dačo z balíčkov. Mladšia sa na to spýtala: "A posutali ste?"
Podarilo sa mi zbaviť sa chodítka. Dal som ho kolegovi z kvality za grilotku a banány v čokoláde.
Posledný novembrový deň sme boli v klube Žiwell a vymenil som nepoužitú kozmetiku za plyšáky. Baby majú radosť a chodia s nimi jesť a pomaly aj do vane. Potom sme boli ešte na námestí. Tento rok nastal pokrok a vianočné trhy majú grády. Pre mňa má už aj zima teraz grády, aj varené víno nebolo z cukrovej vody. 2h som tam mrzol, kým baby tancovali. V prvú aj druhú adv. nedeľu sme boli o5 na námestí. Ja, lepšie vyzbrojený. Darčeky pokúpené, poslední ostali už len tato a mama.

Žiadne komentáre: