20.5.11

Diéty

Známe klišé, že diéty sú moderné je počuť všade. Keďže nie som na ne odborník, viem o nich napísať aj ja.
Prvá - potravinová. Myslel som si, že na jar budeme s malými chodiť viac von a teda bude viac pohybu. Von síce chodíme, ale viac pohybu má moja huba ako nohy. Má to skôr opačný efekt! Tak som sa rozhodol, ako odborník na slovo vzatý, priškrtiť dodávku kalórií. Vhod mi prišiel nadbytok ovocia. 3 dni už jem striedmo a aj na obed som mal len banány. Prvý deň ma od hladu bolela hlava, na druhý deň som už bol zoslabnutý. Najprv sa mi snívalo o jedle, potom som sa od hladu budil. Teraz je to lepšie. Uvidíme koľko to vydržím. V podstate aniinetreba dlho, že. Jojo efektu sa nebojím.
Druhá - sociálna. Tak by to nazvala staršia dcérka. Obmedzujeme jej "kalórie" na veci, podľa rodičov, nesprávne. Dopadne to potom tak, že reve a hysterčí. Nakoniec ide babke, kde znova naberie kalórie (lebo tam môže všetko) a príde plná bláznivých vecí a hlášok. My sa ju potom zasa snažíme zmierniť. Je to ako bulímia. Nervy majú z toho rodičia. Na správne veci ako pozdraviť, poprosiť, či poďakovať nie a nie navyknúť.
Tretia - finančná. Slovenský hydrometeor. ústav zoštíhlil svoju stránku. Nejaký menejžer sa snažil asi mesiac. Pomaly z toho bola anorexia. Vraj neboli peniaze na živenie pretučnelej webovej stránky. Teraz už má o5 svoju podobu. Tu by bola diéta skutočne nemiestna. Marketingový ťah sa nevydaril a Aladin znova vypochodoval z fľaše.
Štvrtá - cestovná. Tú mi firma už neposkytuje. Vraj by som ju musel zdaniť. Tak to je koniec.

Žiadne komentáre: