26.7.09

Dovolenka 1

Ubehol mi prvý týždeň dovolenky. Tak ako minulý rok v duchu ja čerpám, žena užíva. V pondelok som si bol zmeniť operátora na O2. Najprv som musel navýšiť kredit o 14Eur a preregistrovať kartu Prima. Orange už vedel prečo to robím a pokúšal sa zvrátiť rozhodnute v ich prospech paušálom Majster. Ja som bol pevne rozhodnutý. Okorenili mi to tými 14Eur za zmenu operátora. Musel som ešte zbehnúť do banky pre číslo účtu. Viem, že ma krása nenadnáša 100m vysoko ani u mňa nekvitne, ale dievča na informáciách si ma mohlo všimnúť a nekvákať s kamarátkou. Chovala sa neprofesionálne, až ked som ju upozornil. No dievča v O2 sa išlo zblázniť z nového zákazníka. Celé to trvalo hodinu. A to ešte nemám potvrdenú elektronickú faktúru, lebo som nemal po ruke bud internet alebo telefon. A nakoniec som si to aj tak zablokoval a musím tam zavolať. Poobede sme navštívili jednu senzačnú ženu v Bratislave. Ide jej na 80-tku, ale vôbec si to nepripúšťa. Nesťažuje sa na nijakú chorobu, vie používať internet a nadáva na politikov. Jednoducho aktívne žije. V útorok sme boli na chate starých rodičov pri jazere. Veľa chát sa tam zmenilo a pribudlo, niečo i navždy zmizlo v prepadlisku dejín alebo skôr štrku. Trocha som si zaspomínal na miesta, kde som trávil detstvo a pubertu. V stredu som strávil zavretý v bádateľni a pátral po rodokmene. Dostal som sa až do r.1792. Vo štvrtok sme na bickykloch išli k inému jazeru. Potom sme už boli viac menej doma. Našu stranu kompletne zateplili. Balkon sfušovali, a tak som napísal domovníkovi. Potom to ako tak dali "majstri" do poriadku. Ešte ma čaká dovolenka v septembri a mali by sme stráviť týždeň turistikou v Malej Fatre. O malú sa postarajú svokrovci :-).

Žiadne komentáre: